Obchodné podmienky
Nižšie sú uvedené obchodné podmienky obchodnej spoločnosti
OUTLET ESHOPS s.r.o.
so sídlom Tvrdého 500/3, 602 00 Brno
identifikačné číslo: 03704611
Zapísané v obchodnom registri vedenom Krajským soudem v Brně, spis C 86392
pre predaj tovaru prostredníctvom on-line obchodu umiesteného na internetovej adrese www.OutletExpert.sk
A. Záväzky predávajúceho
Predávajúci sa zaväzuje, že bude kupujúcim dodávať:
- Iba ten tovar, ktorý si kupujúci objednal prostredníctvom internetového obchodu www.OutletExpert.sk, ktoré je s vyobrazeným tovarom v zhode v maximálnej možnej miere (drobné odchýlky farieb sú možné vďaka drobnému zkresleniu farieb, ku ktorému môže dôjsť pri digitalizácii).
- Tovar, ktorý je v súlade s normami a predpismi platnými na území Slovenska a je originálneho povodu.
- Doklad o predaji - v každom balíku nájdete popri objednanom tovare tiež doklad o zaplatení s rozpísanou cenou za jednotlivé položky.
Ďalej sa predávajúci zaväzuje, že:
- Bude komunikovať s kupujúcim o jeho objednávke, tj. bude ho informovať elektornickou poštou o prijatí objednávky, jej expedícii a prijatí platby za tovar.
- V prípade, že nie je možné splniť dodacie lehoty stanovené v internetovom obchode www.OutletExpert.sk, bude o tomto stave kupujúci informovaný včas a bude s ním konzultovaný ďalší postup.
- Bude informovať o aktualizácii stránky.
- Bude pred potvrdením objednávky zverejňovať pravdivé a konečné ceny, ktoré kupujúci zaplatí za tovar, vrátenie DPH a ceny za dopravu a balné.
- Spotrebiteľ (podľa § 2 písm. a) zákona č. 250/2007 Z. z.) má v súlade s ust. §7 odsek 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľaprávo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote štrnástich dní od prevzatia tovaru. Formulár pre odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť tu (PDF). Podrobné informácie o vrátení, výmene alebo reklamácii nájdete tu.
- Tovar prosím odošlite na adresu pre reklamácie najlepšie v pôvodnom obale, kompletný a nepoškodený. Tovar nie je možné vrátiť na dobierku, akýkoľvek takto vrátený tovar nebude predávajúcim prevzatý. Pri splnení týchto podmienok bude reklamácia vybavená podľa zákona. Pri nesplnení niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude v súlade s uvedeným zákonom akceptované odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady odosielajúceho.
- Osobné údaje kupujúceho bude predávajúci chrániť v maximálnej možnej miere a neposkytne ich žiadnym iným subjektom, ak to nie je nutné k doručeniu objednávky (napr. prepravná služba).
B. Práva a povinnosti kupujúceho
- Kupujúci je povinný uviesť správnu a úplnú poštovú adresu, na ktorú má byť objednaný tovar odoslaný
- Kupujúci je povinný prebrať objednaný tovar a zaplatiť celkovú cenu
- S celkovou cenou je zákazník zrozumený pri vyplňovaní objednávky, ešte pred jejím závazným potvrdením
- Kupujúci má právo stornovať odoslanú objednávku, alebo vrátiť tovar do 14tich dní od doručenia, viď. text bodu A o odstúpení od kúpnej zmluvy
C. Záväznosť objednávok
- Každá objednávka, ktorú kupujúci potvrdí, (tzn. stlačí tlačidlo POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU), je považovaná za záväznú
- Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy, ktorá vzniká dodaním tovaru. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov a náležitostí v objednávkovom formulári.
D. Dodacie a platobné podmienky
- Tovar je odoslaný balíkom prostredníctvom prepravnej služby UPS. V prípade, ak nebude kupujúci zastihnutý, bude balík uložený v depe UPS po dobu šiestich dní. Tovar expedujeme vo väčšine prípadov okamžite, doručenie ku kupujúcemu trvá 1-3 dni.
- Kupujúci je povinný pri preberaní zásielky zkontrolovať stav zásielky (porušenie krabice, neporušenie pásky) a odmietnúť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.
- Neúplnú, alebo poškodenú zásielku je nutné bezodkladne oznámiť predávajucému, spísať s dopravcom protokol o škode a tento do 24 hodín odoslať emailom predávajúcemu. Ak je prevzatie zásielky kupujúcim od dopravcu potvrdené podpisom v dokladoch dopravcu, na dodatočné reklamácie neúplnosti, alebo poškodenie zásielky nie je možné uplatniť žiaden nárok. V prípade, že čiastka nákupu bude vplyvom storna, alebo dobropisu apod., nižšia než je výška pre poštovné zadarmo, je prevádzkovateľ oprávnený si poštovné účtovať podľa cenníka alebo skutočných nákladov.
- Dopravcov a cenník dopravy nájdete tu.
E. Expedícia tovaru
- Objednaný tovar expedujeme zo skladu zväčša do 24 hodín po obdržaní objednávky. Doručenie tovaru k vám domov trvá zvyčajne 1-3 pracovné dni od vyexpedovania zásielky. U nadmerných zásielok môže dodanie trvať dlhšie (3-5 pracovných dní). V prípade predĺženia termínu, alebo v prípade že tovar je vypredaný, vás budeme samozrejme informovať.
F. Záruka a reklamácia
- Ak nie je stanovené inak, je štandardná záručná doba 24 mesiacov a riadi sa podľa Občianského zákonníka. V prípade zakúpenia tovaru fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (na IČO) sa riadi podľa Obchodného zákonníka.
- Ak je nutné poslať tovar späť predávajucemu, je zákazník povinný tovar zabaliť do originálneho obalu. V prípade, že kupujúci originálny obal nemá, je povinný na vlastný náklad zaistiť obal nový, vyhovujúci nárokom prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru pri preprave, nemusí byť reklamácia uznaná.
- V závislosti na druhu vád a na povahe tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnými v SR, bude oprávnená reklamácia riešená výmenou tovaru, alebo vrátením zaplatenej kúpnej ceny.
- Predávajúci si vyhradzuje právo ukončiť obchodný vzťah s takým kupujúcim, ktorého reklamácie sú neúmerné, alebo jeho nákupy vykazujú špekulatívny charakter.
- Spotrebiteľ má možnosť využiť platformu riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie sporu použiť platformu riešenia sporov online, ktorá je dostupná na stránke ec.europa.eu
- Podrobné informácie o vrátení, výmene alebo reklamácii nájdete tu.
Tiež by Vás mohlo zaujímať: