Často kladené otázky
Čo je to outlet?
Outlet ponúka značkové oblečenie, obuv, športové vybavenie, tašky a kabelky často až o 30 - 80% lacnejšie ako bežné obchody, pretože se jedná o tovar z práve dobiehajúcich kolekcií alebo nadprodukcie.
Aká je cena poštovného?
Pri nákupe nad 59 € je poštovné zadarmo. Pri objednávkach za menej ako 59 € stojí poštovné od 1,80 € ak zaplatíte prevodom alebo kartou, a od 2,40 € pri platbe na dobierku.
Kliknite pre prehľad cien dopravy a platieb
Je možné objednávku dodatočne upraviť ?
Áno, ale len do momentu, kedy je objednávka expedovaná. Teda približne do 24 hod. od uskutočnenia objednávky, v prípade objednávky uskutočnenej cez víkend aj dlhšie. Stav objednávky si môžete preveriť vo Vašom užívateľskom účte alebo rýchlym overením tu.
V prípade, že mi objednané oblečenie nebude sedieť, môžem ho vymeniť?
Áno, nepasujúce oblečenie môžete vymeniť, prípadne, v súlade so Zákonom č. 102/2014 Z.z.,o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy a to bez udania dôvodu, v lehote štrnástich dní od doručenia.
Presný postup pre výmenu, reklamáciu, či vrátenie tovaru nájdete v tomto návode.
Máte ponúkaný tovar skladom a kedy môžem objednaný tovar očakávať?
Všetok ponúkaný sortiment máme skladom a zásielky odosielame ihneď po odoslaní objednávky.
Pozrite sa na možnosti dopravy >>>
Kedy dostanem po objednaní svoju zásielku?
Všetky objednávky expedujeme v pracovných dňoch obratom, to znamená, že väčšinu objednávok doručíme už na druhý deň po objednaní. Objednávky uskutočnené v popoludňajších hodinách a v dňoch pracovného voľna expedujeme ihneď nasledujúcideň ráno.
Pri každom produkte je vyznačené okrem skladovej dostupnosti aj predpokladaný dátum doručenia. Priemerná doba dodania tovaru k zákazníkovi je v súčasnosti okolo dvoch dní, čo si môžete overiť napríklad v recenziách obchodu OutletExpert na Heuréke.
NENAŠLI STE ODPOVEĎ?
Napíšte nám, radi vám vašu otázku zodpovieme.