KONČÍ UŽ ZA

MENU

Postup výmeny tovaru, reklamácie alebo vrátenie objednávky

V lehote štrnástich dní od doručenia môžete tovar vymeniť, alebo, v súlade s ust. §7 odsek 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, odstúpiť od kúpnej zmluvy a to bez uvedenia dôvodu. Nižšie nájdete postup pre výmenu, vrátenie a reklamáciu.

Výmena tovaru (zmena veľkosti, výmena za iný tovar)

1. V prípade výmeny veľkosti si pripravte:

  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
    alebo si vytlačte tento formulár
  • tovar, ktorý chcete vymeniť

2. Zarezervujte si tovar, ktorý budete chcieť odoslať výmenou. Rezerváciu môžete uskutočniť vytvorením novej objednávky, do košíka vložte tovar, ktorý budete chcieť poslať výmenou, do poznámky k objednávke napíšte slovo "VÝMENA". Ako spôsob dopravy a platby zvoľte GLS Slovensko a spôsob platby dobierku. Cenu dopravy hradíme my.

V prípade, ak nemáte možnosť rezervovať si tovar pomocou objednávky, môžete tovar rezervovať telefonicky, prípadne emailom. Ak budete rezervovať tovar emailom, počkajte na potvrdenie rezervácie, aby sme si boli istí, že tovar, ktorý budete chcieť poslať výmenou, máme skladom.

3. Do faktúry alebo vyplneného formulára pre výmenu označte tovar, ktorý nám budete vracať a akú veľkosť namiesto neho požadujete.

4. Tovar pošlite spolu s faktúrou, alebo formulárom na adresu:

OUTLETEXPERT/FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Balík prosím posielajte pomocou Slovenskej pošty, bez dobierky, balíky s dobierkou nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi.

Reklamácia vadného tovaru

1. V prípade reklamácie tovaru si pripravte:

  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
    alebo si vytlačte tento formulár
  • tovar, ktorý chcete reklamovať

2. Do faktúry alebo vyplneného formulára pre reklamáciu označte tovar, ktorý chcete reklamovať a pridajte krátky popis reklamovanej vady.

3. Tovar pošlite spolu s faktúrou, alebo formulárom na adresu:

OUTLETEXPERT/FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Balík prosím posielajte pomocou Slovenskej pošty, bez dobierky, balíky s dobierkou nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi.

Vrátenie objednávky do štrnástich dní

1. V prípade vrátenia celej objednávky, alebo jej časti si pripravte:

  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
    alebo si vytlačte tento formulár
  • všetok tovar, ktorý vaša objednávka obsahuje
  • číslo účtu, kam si želáte vrátiť peniaze

2. Tovar, ktorý chcete vrátit pošlite spolu s faktúrou, alebo formulárom na adresu:

OUTLETEXPERT/FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Balík prosím posielajte pomocou Slovenskej pošty, bez dobierky, balíky s dobierkou nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi

AKO ODOSLAŤ
TOVAR SPÄŤ?

Celý proces reklamácie, vrátenia, alebo výmeny urýchlite, ak nám tovar
odošlete v pôvodnom obale, s visačkami a dokladom o zaplatení.