0696 851 896
Po - Pia 7-17h
Nákupný košík
0,00 €
košík 0
Košík je prázdny, vyberte si niečo na seba. ;-)
V košíku máte tovar celkom za:
0,00 €

OBCHODNÉ PODMIENKY

Mohlo by vás tiež zaujímať:


Ako nakupovať

Môžem tovar vymeniť alebo vrátiť?

Doprava a platby

Informácie o prevádzkovateľovi

A. Záväzky predávajúceho

Predávajúci sa zavazuje, že bude kupujúcim dodávať:

  • Iba ten tovar, ktorý si kupujúci objednal prostredníctvom internetového obchodu www.OutletExpert.sk, ktoré je s vyobrazeným tovarom v zhode v maximálnej možnej miere (drobné odchylky farieb sú možné k drobnému zkresleniu farieb može dojst pri digitalizácii.
  • Tovar, ktorý je v súlade s normami a predpismi platnými na území Slovenska a je originálneho povodu.
  • Doklad o predaji - v každom balíku nájdete popri objednanom tovare tiež doklad o zaplatení s rozpísanou cenou za jednotlivé položky.

Ďalej sa predávajúci zavazuje, že:

  • Bude komunikovať s kupujúcim o jeho objednávke, tj. bude ho informovať elektornickou poštou o prijatí objednávky, jej expedícii a prijatí platby za tovar.
  • V prípade, že není možne splniť dodacie lehoty stanovené v internetovom obchode www.OutletExpert.sk, bude o tomto stave kupujúci informovaný včas a bude s ním konzultovaný ďalší postup.
  • Bude informovať o aktualizácii stránky.
  • Bude pred potvrdením objednávky zverejňovať pravdivé a konečné ceny, ktoré kupujúci zaplati za tovar, vrátanie DPH a ceny za dopravu a balné.
  • Spotrebiteľ (podľa § 2 písm. a) zákona č. 250/2007 Z. z.) má v súlade s ust. §7 odsek 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote štrnástich dní od prevzatia tovaru. Formulár pre odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnúť tu (PDF). Podrobné informácie o vrátení, výmene alebo reklamácii nájdete tu.
  • Tovar prosím odošlite na adresu pre reklamácie najlepšie v pôvodnom obale, kompletný a nepoškodený. Tovar není možné vrátiť na dobierku, akýkoľvek takto vrátený tovar nebude predávajúcim prevzatý. Pri splnení týchto podmienok bude reklamácia vybavená podľa zákona. Pri nesplnení niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude v súlade s uvedeným zákonom akceptované odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený spať na náklady odosielajúceho spať.
  • Osobné údaje kupujúceho bude predávajúci chríniť v maximálnej možnej miere a neposkytne ich žiadným iným subjektom, ak to není nutné k doručeniu objednávky (napr. prepravná služba).

B. Práva a povinnosti kupujúceho

  • kupujúci je povinný uviesť správnu a úplnú poštovú adresu, na ktorú má byť objednaný tovar odoslaný
  • kupujúci je povinný prebrať objednaný tovar a zaplatiť celkovú cenu
  • s celkovou cenou je zákazník zrozumený pro vyplňovaní objednávky, ešte pred jejím závazným potvrdením
  • kupujúci má právo stornovať odoslanú objednávku, alebo vrátiť tovar do 14tich dní od doručenia, viď. text bodu A o odstúpení od kupnej zmluvy

C. Závaznosť objednávok

  • každá objednávka, ktorú kupujúci potvrdí, (tzn. stlačí tlačítko POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU), je považovaná za záveznú
  • objednávka je návrhom kúpnej zmluvy, ktorá vzniká dodaním tovaru. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplněnie všetkých predpísaných údajov a náležitostí v objednávkovom formulári

D. Dodacie a platobné podmienky

Tovar je odoslaný balíkom prostredníctvom prepravnej služby GLS. V prípade, ak nebude kupujúci zastihnutý, bude balík uložený v depe GLS po dobu šiestich dní. Tovar expedujeme vo vačšine prípadov okamžite, doručenie ku kupujúcemu trvá 1-3 dni.

Kupujúci je povinný pri preberaní zásielky zkontrolovať stav zásielky (porušenie krabice, neporušenie pásky) a odmietnúť prevzatie neúplnej alebo posškodenej zásielky.

Neúplnú, alebo poškodenú zásielku je nutné bezodkladne oznámiť predávajucému, spísať s dopravcom protokol o škode a tento do 24 hodín odoslať emailom predávajucemu. Ak je prevzatie zásielky kupujúcim od dopravcu potvrdené podpisom v dokladoch dopravcu, na dodatočné reklamácie neúplnosti, alebo poškodenie zásielky není žiaden nárok. V prípade, že čiastka nákupu bude vplyvom storna, alebo dobropisu apod., nižšia než je výška pre poštovné zadarmo, je prevádzkovateľ oprávnený si poštovné účtovať podľa cenníka alebo skutočných nákladov.

Dopravcov a ceník dopravy nájdete tu.

E. Expedícia tovaru

Objednaný tovar expedujeme zo skladu zväčša do 24 hodín po obdržaní objednávky. Doručenie tovaru k vám domov trvá zvyčajne 1-3 pracovné dni od vyexpedovania zásielky. U nadmerných zásielok môže dodanie trvať dlhšie (3-5 pracovných dní). V prípade predlženia termínu, alebo v prípade že tovar je vypredaný, vás budeme samozrejme informovať.

F. Záruka a reklamácia

Ak není stanovené inak, je štandardná záručná doba 24 mesiacov a riadi sa podľa Občianského zákonníka. V prípade zakúpenia tovaru fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (na IČO) sa riadi podľa Obchodného zákonníka.

Ak je nutné poslať tovar spať predávajucemu, je zákazník povinný tovar zabaliť do originálneho obalu. V prípade, že kupujúci originálny obal nemá, je povinný na vlastný náklad zaistiť obal nový, vyhovujúci nárokom prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru pri preprave, nemusí byť reklamácia uznaná.

V závislosti na druhu vád a na povahe tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnámi v SR, bude oprávnená reklamácia riešená výmenou tovaru, alebo vrátením zaplatenej kúpnej ceny.

Predávajúci si vyhrádza právo ukončiť obchodný vzťah s takým kupujúcim, ktorého reklamácie sú neúmerné, alebo jeho nákupy vykazujú špekulatívny charakter.

Spotrebiteľ má možnosť využiť platformu riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie sporu použiť platformu riešenia sporov online, ktorá je dostupná na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr

Podrobné informácie o vrátení, výmene alebo reklamácii nájdete tu.