0696 851 896
Po - Pia 7-17h
Nákupný košík
0,00 €
košík 0
Košík je prázdny, vyberte si niečo na seba. ;-)
V košíku máte tovar celkom za:
0,00 €

SPÔSOBY DOPRAVY A PLATBY

Rýchle odkazy: cenník Zásielkovňa | cenník Slovenská pošta | cenník GLS

logo Zásielkovne

Zásielkovňa


Doručenie pomocou služby Zásielkovňa.sk
- 56 výdajných miest na Slovensku
- najlacnejšia alternatíva externej dopravy
- možnosť odložiť vyzdvihnutie až na 21 dní
Nákup do 39 €
prevodom 1,80 €
na dobierku
(v hotovosti)
2,40 €
platba kartou 1,80 €
Nákup nad 39 € zadarmo
logo Slovenskej pošty

najvýhodnější dopravca

Slovenská pošta
"Expres kuriér na adresu"


Doručenie kurierom Slovenskej pošty k vám domov.
Nákup do 39 €
prevodom 2,60 €
na dobierku
(v hotovosti)
2,90 €
platba kartou 2,60 €
Nákup nad 39 € zadarmo
 
logo Slovenskej pošty

najvýhodnější dopravca

Slovenská pošta
"Expres kuriér na poštu"


Doručenie na ktorúkoľvek poštu.
Nákup do 39 €
prevodom 2,20 €
na dobierku
(v hotovosti)
2,50 €
platba kartou 2,20 €
Nákup nad 39 € zadarmo
logo GLS

GLS


Doručenie kurierom GLS do druhého dňa.
Nákup do 39 €
prevodom 2,9 €
na dobierku
(v hotovosti)
3,5 €
platba kartou 2,9 €
Nákup nad 39 € zadarmo

* na sekcie parfémov, drogerie a okuliarov sa doprava zadarmo nevzťahuje, preto sa ich hodnota nezapočitáva do nároku na dopravu zadarmo

Objednaný tovar odosielame zo skladu zväčša do 24 hodín po obdržaní objednávky. Doručenie tovaru k vám trvá zvyčajne 1-3 pracovné dni od odoslania zásielky. U nadmerných zásielok môže dodanie trvať dlhšie (3-5 pracovných dní).

Kedy mi bude objednávka doručená?

Objednávky expedujeme vždy v pondelok až štvrtok, ak chcete zistit kedy bude vaša objednávka doručená, pozrite sa na následujúcu tabuľku, dátum predpokladaného doručenia nájdete aj pri skladovej dostupnosti konkrétneho produktu.

Čas objednania Štvrtok po 12:00
až Pondelok do 12:00
Utorok do 12:00 Streda do 12:00 Štvrtok do 12:00
Predpokladaný deň doručenia Utorok Streda Štvrtok Piatok

V prípade nezastihnutia adresáta bude balík uložený v najbližšom depe šesť dní. O uložení budete informovaný kurierom oznámením do vašej poštovej schránky. Na telefónnom čísle 045/5242515 alebo emailovej adrese inform@gls‑slovakia.sk je možné objednať opakované doručenie. Pre komunikáciu s GLS si prosím pripravte číslo vášho balíka.

JE BALÍK POŠKODENÝ?

Pri preberaní tovaru odporúčame vo vašom záujme skontrolovať stav zásielky (neporušenosť pásky, neporušenosť balenia) a prípadne odmietnúť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné čo najskôr oznámiť zákaznickému servisu na čísle 0696 851 896 v pracovných dňoch od 7:00 do 17:00.

Možno sa vám zíde: Obchodné podmienky | Sledovať zásielku | Ako objednať? | Ako vybrať správnu veľkosť?