Postup výmeny tovaru, reklamácie alebo vrátenie objednávky

V lehote štrnástich dní od doručenia môžete tovar vymeniť, alebo, v súlade s ust. §7 odsek 1 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, odstúpiť od kúpnej zmluvy a to bez uvedenia dôvodu. Nižšie nájdete postup pre výmenu, vrátenie a reklamáciu.

Výmena tovaru (zmena veľkosti, výmena za iný tovar)

1. V prípade výmeny veľkosti si pripravte:

  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
    alebo si vytlačte tento formulár
  • tovar, ktorý chcete vymeniť

2. Zarezervujte si tovar, ktorý budete chcieť odoslať výmenou. Rezerváciu môžete uskutočniť vytvorením novej objednávky, do košíku vložte tovar, ktorý budete chcieť poslať výmenou, do poznámky k objednávke napíste slovo "VÝMENA". Ako spôsob dopravy a platby zvoľte GLS Slovensko a sposob platby dobierku. Cenu dopravy hradíme my.

V prípade, ak nemáte možnosť rezervovať si tovar pomocou objednávky, môžete tovar rezervovať telefonicky, prípadne emailom. Ak budete rezervovať tovar emailom, počkajte na potvrdenie rezervácie, aby sme si boli istí, že tovar, ktorý budete chcieť poslať výmenou, máme skladom.

3. Do faktúry alebo vyplneného formulára pre výmenu označte tovar, ktorý nám budete vracať a akú veľkosť namiesto neho požadujete.

4. Tovar pošlite spolu s faktúrou, alebo formulárom na adresu:

OUTLETEXPERT
POSTE RESTANTE
VLAST. NÁM. 4
850 00 BRATISLAVA

Balík prosím posielajte pomocou Slovenskej pošty, bez dobierky.
Balíky s dobierkou nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi.
Neodporúčame posielať balíky kurierskými službami, nakoľko
kurier nedoručuje do P.O.Boxu a zásielky sú vrátené späť odosielateľovi.

Reklamácia vadného tovaru

1. V prípade reklamácie tovaru si pripravte:

  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
    alebo si vytlačte tento formulár
  • tovar, ktorý chcete reklamovať

2. Do faktúry alebo vyplneného formulára pre reklamáciu označte tovar, ktorý chcete reklamovať a pridajte krátky popis reklamovanej vady.

3. Tovar pošlite spolu s faktúrou, alebo formulárom na adresu:

OUTLETEXPERT
POSTE RESTANTE
VLAST. NÁM. 4
850 00 BRATISLAVA

Balík prosím posielajte pomocou Slovenskej pošty, bez dobierky.
Balíky s dobierkou nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi.
Neodporúčame posielať balíky kurierskými službami, nakoľko
kurier nedoručuje do P.O.Boxu a zásielky sú vrátené späť odosielateľovi.

Vrátenie objednávky do štrnástich dní

1. V prípade vrátenia celej objednávky, alebo jej časti si pripravte:

  • kópiu dokladu o nákupe (faktúru)
    alebo si vytlačte tento formulár
  • všetok tovar, který vaša objednávka obsahuje
  • číslo účtu, kam si želáte vrátiť peniaze

2. Tovar, ktorý chcete vrátit pošlite spolu s faktúrou, alebo formulárom na adresu:

OUTLETEXPERT
POSTE RESTANTE
VLAST. NÁM. 4
850 00 BRATISLAVA

Balík prosím posielajte pomocou Slovenskej pošty, bez dobierky.
Balíky s dobierkou nepreberáme a sú vrátené späť odosielateľovi.
Neodporúčame posielať balíky kurierskými službami, nakoľko
kurier nedoručuje do P.O.Boxu a zásielky sú vrátené späť odosielateľovi.

AKO ODOSLAŤ
TOVAR SPÄŤ?

Celý proces reklamácie, vrátenia, alebo výmeny urýchlite, ak nám tovar
odošlete v pôvodnom obale, s visačkami a dokladom o zaplatení.